Kovácsné Malatinszky, MártaDávid, Ágnes2013-12-162013-12-162013-12-132013-12-16http://hdl.handle.net/2437/177712Dolgozatom tárgyául a tanulási motiváció és gondolkodási stílusok elemzését tűztem ki. Az összefüggő tanítási gyakorlat keretében ugyanis lehetőségem nyílt a hetedikes és tizedikes korosztály megfigyelésére. Úgy gondolom, a hatékony munkához meghatározó a folyamatos és reális visszajelzés és követés, de egy tanár feladata a gondolkodás mélyebben születő mechanizmusainak megismerése is, mely nem annyira a látványos tanári munka része, de annál fontosabb kiindulása lehet. A félév során több megfigyelést is tettem a tizedikes osztályomat illetően, ezeket a továbbiakban fogom kifejteni, majd ezek alapján javaslatokat is teszek konkrét fejlesztési módszerekre is.20 oldal (mellékletek nélkül)hutanulási stílus, kérdőív, fejlesztendő területekösszefüggő tanítási gyakorlattanulási motivációGondolkodási stratégiák és tanulási motiváció vizsgálata az összefüggő tanítási gyakorlat keretében és ezek alkalmazási lehetőségei kémiából, illetve magyar nyelv és irodalombólDEENK Témalista::NeveléstudományDEENK Témalista::PszichológiaDEENK Témalista::KémiaDEENK Témalista::Irodalomtudomány