Péter-Szarka, SzilviaÁbri, Anna Amarilla2017-04-292017-04-292017-04-07http://hdl.handle.net/2437/238762Műhelymunkámban a nyelvtagozatos és nem nyelvtagozatos középiskolások idegennyelv-tanulással kapcsolatos szemléletmódját és motivációját vizsgáltam a mindset, az önbecsülés és a tanulói énhatékonyság vonatkozásában. A szakirodalmi áttekintésben részletes bemutatást adtam a fent említett témák elméleteiről és vizsgálati eredményeiről. Vizsgálatomban az Etikai Bizottság engedélyével három iskola tanulói vettek részt. Hipotéziseink három kivétellel igazolódtak, eszerint szignifikáns kapcsolat áll fenn az idegen nyelvi szemléletmód, a motiváció és a további tanulói jellemzők között.91huidegen nyelvi szemléletmódidegennyelv-tanulási motivációmindsettanulói énhatékonyságönbecsülésAz idegen nyelvi szemléletmód, az idegennyelv-tanulási motiváció és egyéb tanulói jellemzők összefüggésének vizsgálata középiskolás diákok körébenA természetes környezet és a kerti tevékenység jótékony hatásának vizsgálata a stressz és a szorongás vonatkozásábanAz Élő Könyvtár szerepe a bevándorlókkal kapcsolatos sztereotípiák leküzdésébenA természetes és a városi környezet figyelemre gyakorolt hatásának vizsgálataDEENK Témalista::Pszichológia