Szűcs, TímeaMolnár, Tibor2020-06-052020-06-052020-05-12http://hdl.handle.net/2437/289229Dolgozatomban az iskolamarketing bemutatásával foglalkozom. A szakdolgozat első nagyobb részegysége gyakorlatilag egy elméleti alapvetés, amely általánosságban mutatja be a marketinget, iskolamarketinget. A történeti áttekintéssel párhuzamosan próbálok rávilágítani azokra a releváns ismérvekre, amelyek segítségével kongruens módon lehet végezni a marketing tevékenységet. A dolgozatom második nagyobb halmaza a saját kutatásom prezentálása. A vizsgálat azon túl, hogy a saját intézményem menedzsment tevékenységét analizálja, feltárja azokat az eszközöket, módszereket, csatornákat, amelyek nélkül elképzelhetetlen a hatékony marketing munka az oktatás területén. Az eredmények szintézise révén olyan irányvonalak rajzolódnak ki, amelyek segítséget nyújtanak egy kimunkált marketing stratégia megalkotásához.76huiskolamarketing, menedzsment, beiskolázásAz iskolamarketing bemutatása a Debreceni Egyetem Balásházy János Gyakorló Középiskolája és Kollégiumában végzett kutatás segítségévelDEENK Témalista::Neveléstudomány