Balázs, KatalinSzántó, Zsófia2016-05-082016-05-082016-04-07http://hdl.handle.net/2437/226686Dolgozatomban egy szekunder adatbázis – mely a legtöbb interakciót begyűjtő 1000 magyar Facebook posztot tartalmazza – mentén szeretném bemutatni, hogy bár a posztok egyenlő eséllyel indultak a felhasználók előtt, azok tartalma teljesen meghatározta a 3 Facebook tevékenység mennyiségi arányát az adott posztra, így igazolható az, hogy melyek azok a témák, melyek a 3 interakciós szintet leginkább jellemzik az online (vagy valós) térben.38huFacebookKözösségi médiasharemotivációA Facebook megosztások motivációjaPáros tanulás a teszt-hatásbanÉn-integritás helyett kétségbeesés a Facebook-on? Az időskor és Facebook kapcsolataAnorexia nervosa és bulimia nervosa azonosítása a digitális lábnyom alapjánDEENK Témalista::Pszichológia::Szociálpszichológia