Vargáné Csobán, KatalinDaróczi, Ivett2020-05-082020-05-082020-05-07http://hdl.handle.net/2437/286303Dolgozatomban a Kossuth Lajos Kollégiumok-ban működő Front Office-ról írtam, illetve a KLK Hotel vendégköre és panaszkezelése is elemzésre került. Ezen kívül bemutatásra kerül a KLK Hotel is. A szakdolgozatomban jelentős részében a Front Office munkaköreit, és az ott dolgozók feladatait ismertettem, hiszen a szakmai gyakorlatomat a recepción töltöttem. A KLK Hotelben szerzett tapasztalataimról is beszámolok a dolgozatban.22huFront OfficevendégkörHotelPanaszkezelésA Front Office munkakörök, vendégkör és panaszkezelés elemzése a Kossuth Lajos KollégiumokbanAnalysis of Front Office workplaces, clientele and complaint handling at Kossuth Lajos CollegesDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány