Tomán, HenriettaKikina, Dominik2024-06-232024-06-232024-05-01https://hdl.handle.net/2437/374542A szakdolgozatomban a Blender 3D modellező szoftver használatát és modellek, textúrák készítését mutattam be, majd ezeket a Unity játékfejlesztő platformon felhasználva Androidra szánt mobiljátékot készítettem. Részletesen bemutattam a Blender alapjait, modellek és textúrák létrehozását, ami elengedhetetlen a játékelemek elkészítéséhez. A Unity használatával demonstráltam a Blenderben létrehozott elemek importálását és játékba integrálását, valamint azok mozgatását, animálását és játékmenettel való összekapcsolását. Kiemeltem a szkriptek fontosságát a játékmenet és animációk szempontjából, és hangsúlyoztam a grafikus eszközök jelentőségét a játék vizuális vonzerejének biztosításában. Végül összehasonlítottam a jelenlegi könnyebb és gyorsabb folyamatot a régebbi módszerekkel, inspirálva az olvasókat a saját játékfejlesztési projektek elindítására.33huUnityJátékfejlesztésAndroidMobiljátékfejlesztés Unity Engine használatávalInformatika::KomputergrafikaHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.