Móré, MariannTóth, László István2016-04-222016-04-222016-04-22http://hdl.handle.net/2437/225356Szakdolgozatomban a Baross László Mezőgazdasági Szakképző Iskola és Kollégium marketingtevékenységét vizsgáltam. Azt, hogy hogyan képes megállni a helyét az intézmény a meg-változott körülmények között, hogyan változtat arculatán, milyen marketingfogásokat vet be a menedzsment az innováció jegyében, hogyan kommunikálja az intézmény szolgáltatásait a külső partnerek felé, a belső elfogadtatás érdekében mit tesz a vezetőség. A marketingtevékenység sikere mindig abban van, hogy a vevői elégedettség milyen mértékű. Ennek érdekében felmérést is végeztem a szülők, a diákok és a tanárok körében, hogy az „új” iskola meg-nyerte-e a tetszésüket.33huNevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 2.5 MagyarországmarketingBaross László Mezőgazdasági Szakképző Iskola és KollégiummenedzsmentIskolai marketing a Baross László Mezőgazdasági Szakképző Iskola és KollégiumbanDEENK Témalista::Neveléstudomány