Csapóné Riskó, TündeSzokolova, Alina Alekszandrovna2018-05-042018-05-042018http://hdl.handle.net/2437/250923Szakdolgozatom primer kutatásában azt kutatom, hogy a vállalati felelősségvállalás hatással van-e a fogyasztók vásárlási döntésében. Felderítem, hogy ismerik-e a kitöltők a CSR kifejezést, fontosnak találják-e a társadalmi felelősségvállalást. Továbbá azt kutatom, hogy a megkérdezettek hajlandóak-e támogatni a társadalmilag felelős vállalatokat illetve mennyivel hajlandóak többet fizetni egy társadalmlag felelős cég által gyártott termékért. A szekunder kutatás során áttekintést nyújtok a CSR történetéről, illetve fogalmi megközelítéséről. Valamint kitérek a vállalatok CSR-hoz való viszonyulására, illetve korábbi hazai kutatásokra, amelyek a fogyasztók attitűdjét vizsgálták a CSR-al szemben.47 oldalhuCSRVállalati felelősségvállalásA vállalatok CSR tevékenységének hatása a fogyasztói döntésekreThe effect of companies's CSR activites on consumers decisionDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány