Farkas, Noémi DóraKovács, Réka2023-12-182023-12-182023-10-19https://hdl.handle.net/2437/363714A diplomadolgozat az étrend-kiegészítők online vásárlási szokásait elemzi, elsősorban a fiatal felnőtt korosztályra fókuszálva. A dolgozat első részében az étrend-kiegészítők és az online vásárlás fontosságát elemeztem, majd két fókuszcsoportos interjú segítségével megvizsgáltam a fiatal felnőtt korosztály étrend-kiegészítőkhőz fűződő viszonyát és online vásárlási szokásaikat. Egy mélyinterjút is készítettem a Deko-Impex Kft ügyvezteőjével, hogy ne csak fogyasztói de értékesítői szemszögből is meg tudjam vizsgálni a fiatal felnőtt korosztály étrend-kiegészítőkhöz fűződő viszonyát. A dolgozatom átfogó képet ad az étrend-kiegészítők online vásárlása és a fiatal felnőttek közötti viszonyról.77huétrend-kiegészítő, online vásárlás, fiatal felnőttekÉtrend-kiegészítők online vásárlási szokásai a fiatal felnőtt korosztály körébenOnline shopping habits for dietary supplements among young adultsDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::MarketingHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.