Erős, Bence DánielBrudnyák, Botond Armand2025-06-262025-06-262025https://hdl.handle.net/2437/394761A dolgozat célja egy saját fejlesztésű toronyvédő (tower defense) játék elkészítése Unity játékmotor segítségével. A projekt során bemutatásra kerültek a játékfejlesztéshez szükséges elméleti ismeretek, mint az objektumorientált programozás, grafikus felhasználói felületek, animációk. A gyakorlati megvalósítás során hangsúlyt kaptak a játékmechanikák, a kód strukturáltsága és a felhasználói élmény. Iteratív fejlesztési modellt alkalmazva történtek tesztelések és finomhangolások. A dolgozat célja a szoftverfejlesztés komplexitásának és alkalmazhatóságának demonstrálása egy működő játékon keresztül.42huUnityToronyvédő játék Unity-benInformatika::Informatikai rendszerekHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.