Fazekas, AttilaNagy, Mónika2024-06-232024-06-232024https://hdl.handle.net/2437/374582A szakdolgozatom témája egy labirintusokat megoldó szoftver létrehozása, melyben az "A csillag" (A*) és mélységi bejárás algoritmusok hatékonyságát hasonlítom össze. Az alkalmazás a Csipkerózsika társasjáték 30 pályájának megoldására fókuszál, különböző nehézségi szinteken. A fejlesztéshez a Python programnyelvet és a Panda3D 3D-s grafikus motort használtam. Az alkalmazás lehetőséget kínál a felhasználóknak az algoritmusok által nyújtott megoldások megtekintésére és saját megoldások készítésére is. A szakdolgozatban részletesen bemutatom, hogy melyik algoritmus milyen hatékonysággal alkalmazható útvesztők megoldására.45huPythonLabirintusKeresőalgoritmusMegoldó program Csipkerózsika logikai játékhozInformatika::SzámítógéptudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.