Balatoni, IldikóHunyadi, Erzsébet2019-05-212019-05-212019http://hdl.handle.net/2437/267949A diplomamunka ismerteti a minőség általános és egészségügy specifikus értelmezéseit, a minőségmenedzsmentet az egészségügyi ellátásban. Az ISO 9001:2008 és az ISO 9001:2015 szabványok és azok különbségeinek bemutatását követően a DEKK Belgyógyászati Klinika Reumatológián kezelt betegek populációjában, kérdőíves módszerrel végzett keresztmetszeti vizsgálatot írja le.36huminőségminőségirányírátásISO 9001:2015betegtájékoztatáselégedettségAz ISO 9001:2015 szabvány szerinti minőségirányítási rendszer újításainak hatása a DEKK Belgyógyászati Klinika ReumatológiánThe Impact of the Quality Management System Innovations in the ISO 9001: 2015 Standard in Rheumatology of UDCC Internal MedicineDEENK Témalista::Orvostudomány