Dr. Csernoch, MáriaDr. Csernoch, MáriaLőrintz, LeventeLőrintz, Levente2014-12-162014-12-162014http://hdl.handle.net/2437/202753Az elmúlt időkben az információs társadalom gyors fejlődésnek indult. Az információ az em-ber életében központi szerepet tölt be, ezért fontos, hogy mindig naprakész legyen. Az infor-máció megszerzését, kritikus elbírálását és megosztását segítő módszereket minél hamarabb el kel kezdeni tanítani. Felmerül a kérdés, hogy mivel az információs műveltség (IM) ezt a terüle-tet lefedi, ezért be lehetne-e vezetni a közoktatásba? Megvizsgálom, hogy a közoktatást szabá-lyozó dokumentumokban mennyire jelenik meg ez a vonal és egy kérdőív segítségével mérem fel egy gimnázium tanulóinak az IM szintjét. Az eredményeket elemzem és megosztom.27huinformációs műveltség, digitális műveltség, Nemzeti Alaptanterv, kerettanterv, középiskolás tanulók méréseinformációs műveltség, digitális műveltség, Nemzeti Alaptanterv, kerettanterv, középiskolás tanulók méréseInformációs műveltség az informatika óránDEENK Témalista::Informatika