Kontor, EnikőPoller-H. Fekete, Anita2017-10-262017-10-262017-10-26http://hdl.handle.net/2437/244534A magyarországi gyógyturizmus áttekintése. Az országra jellemző egészségturizmus és turizmusmarketing vizsgálata. A Hajdúszoboszlói gyógyfürdő fejlődése. SWOT analízis és a 7 P felállítása, majd néhány versenytárssal való összehasonlítás és azok elemzése. A kérdőíves megkérdezés eredményeinek összefoglalása, kiértékelése. A válaszadó vendégek véleményének összefoglalása. A válaszokból összegyűjtött esetleges problémák esetleges megoldására vonatkozó javaslatok összegyűjtése.62hugyógyturizmusHajdúszoboszlóversenytárs-analízisA gyógyturizmustól Európa legnagyobb fürdőkomplexumáigFrom Phyturism to Europe's large bathroom complexDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing