Hernádi, László TiborKugyela, Fanny2018-05-042018-05-042018-04-27http://hdl.handle.net/2437/250914Azokra a kérdésekre kerestem a választ, hogy milyen a Kft. jelenlegi helyzete, és hogyan használja ki a marketing eszköztár adta lehetőségeket. Ezen kérdések megvizsgálása során megállapíthatom, hogy a felső vezetés jól felismerte azokat a lehetőségeket, melyek hozzá segítik őket a cég versenyképességének megőrzéséhez. Az elemzések megmutatják, hogy az általuk alkalmazott marketing stratégia lehetővé teszi kellő számú új partnerkapcsolat létrejöttét, emellett a régi ügyfelek bizalmának megőrzését is. Felismerték, hogy a vevői igények pontos ismerete elengedhetetlen a jó marketing stratégia kiválasztásához. Megfelelő kapcsolatot alakítottak ki vevőikkel és szállítóikkal egyaránt.57huminőségirányítási rendszerkörnyezeti elemzésA közműterv-M'93 Kft. minőségirányítási rendszerének elemzéseDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány