Suppné Tarnay, GyörgyiBorók, Szilvia2006-07-212006-07-2120042006-07-21http://hdl.handle.net/2437/213"Hogyan nőnek- nőhetnek- bele a gyerekek a kultúrá(nk)ba? A kérdésfeltevés egy egész kérdésözönt indít el , mely mind a felnőttek, mind a gyerekek világát átszövi és miként lenni vagy nem, lenni súlya alatt fürkészi a jövőt. Viszonylag tanácstalanul állunk a harmadik évezred küszöbében: a kulturális változások (sokan egyenesen váltásról beszélnek ) sokkhatását nem könnyű feldolgozni." Dolgozatommal azt tűztem ki célul, hogy megvizsgáljam a gyerekek olvasási szokásait és olvasáskultúrájukat. A téma részletes kutatása előtt is olvastam már korábban a témáról, és saját felmérésemmel konkrétabb képet akartam kapni erről a témáról egy általam jól ismert környezetre kivetítve. Az létavértesi Irinyi János Általános Iskolában az idei tanévben kezdtem meg a 3. tanévemet, mint iskolai könyvtáros. Ezért fontosnak tartottam, hogy megismerjem az olvasóimnak a könyvtárhoz és az olvasáshoz való viszonyukat. Meglátásom szerint csak akkor tudom teljes körűen ellátni a feladatomat, ha jó megismerem az iskolai tanulók olvasáskultúráját. Véleményem szerint a felmérés eredményeit a mindennapi gyakorlati munkában jól hasznosíthatom a továbblépés során.721579039 bytesapplication/pdfhuno_restrictionolvasáskultúra10-14 évesekLétavértesIrinyi János Általános IskolaA 10-14 évesek olvasáskultúrája a létavértesi Irinyi János Általános Iskolában