Kontor, EnikőCseszlai, Dóra Emília2016-11-042016-11-042016-10-28http://hdl.handle.net/2437/231722Szakdolgozatom témája a magyar nők vásárlási magatartása a szépségiparban, ezen belül is a fodrászati, a kozmetikai szolgáltatásokat és az otthoni szépségápolási termékeket vizsgálom. Manapság a vásárlói magatartás ismerete a sikeres vállalkozások egyik alapfeltétele, hiszen ha megértik a vásárlók döntésének folyamatát, logikáját, akkor a saját termékeiket, szolgáltatásaikat sokkal vonzóbbá tehetik a vásárló számára, például csomagolás, összetétel, termékek és szolgáltatások kombinációja és promóciók kialakítása. Témaválasztásom legfőbb indoka az, hogy a szépségápolási termékek és szolgáltatások folyamatosan jelen vannak a mindennapjaimban, csakúgy, mint a nők döntő többségének, még ha nem is minden nő használja ezen a szépségápolási termékek és veszi igénybe a fodrászati vagy kozmetikai szolgáltatások mindegyikét egyenlő mértékben. A vevői piac nagyságát a kifejezetten a szépségipari termékekre és szolgáltatásokra épülő szépségipar hatalmas mérete is mutatja.69huszépségiparkozmetikumokfodrászatfogyasztói magatartásA magyar nők vásárlói magatartásának vizsgálata a fodrászati, kozmetikai szolgáltatások és az otthoni szépségápolási termékek eseténThe analysis of the hungarian women’s consumer behaviour regarding the hairdressing, cosmetic services and cosmetology at homeDEENK Témalista::Társadalomtudományok