Kenyeres, Attila ZoltánKovács, Emese Karolina2022-04-052022-04-052022http://hdl.handle.net/2437/329982A témám lényege az online oktatás során használt médiafelületek ismertetése, emellett a tanárok és diákok hozzáállásának feltárása. A koronavírus által online tanulásba fulladt oktatási rendszert fogjuk megközelíteni, mégpedig azt, hogy ki hogyan tudott rögtönözni a hirtelen jött helyzet miatt. Az általános iskolás kapocs a tanítással foglalkozó édesanyám, aki rengeteg tapasztalatról számolt be, míg ezeket a napokat itthon töltöttük. A középiskolához az egyik gyermekkori barátnőm köt, az ő osztályában és az iskola tanári karában fogom elvégezni kutatásomat. Rávilágítunk majd az általános és középiskolák közti eltérésekre mind a médiafelületek mind az attitűd terén. A kérdőíveket mindkét intézménytípusban a tanárokkal és a diákokkal is kitöltettem.43huoktatástávoktatásmédiamédiafelületekpandémiaáltalános iskolaközépiskolae-learningKözösségi médiafelületek használata online oktatás során – általános- és középfokú oktatási intézményekbenDEENK Témalista::Neveléstudomány