Bíró, ZsoltOláh, Júlia2016-05-142016-05-142016-04-06http://hdl.handle.net/2437/227408Szakdolgozatom keretein belül azt a célt tűztem ki magam elé, hogy prepubertás gyerekeknek tartok egy rövid (5 alkalmas) tréninget a konfliktuskezeléssel kapcsolatban. Ez a korosztály (12-13 év) most ismeri meg saját magát is és véleményem szerint szemléletük és hozzáállásuk még formálható, ezért 2 osztállyal megpróbáltam végigvinni egy rövid ízelítő programot, mely során önmagukat is jobban megismerhették, a kommunikációs stratégiájukat megvizsgáltuk és a konfliktusok során tanúsított viselkedésüket is kielemeztük közösen. Vizsgálatomban elő és utómérést végeztem, melyekben a saját közösség iránti attitűdöt, az érzelmi intelligenciát és a szituációkban tanúsított konfliktuskezelési módot mértem fel. A tréningnek ilyen szempontból kimutatható hatása nem volt a csoportoknál.50hukonfliktusérzelmi intelligenciaosztályattitűdHogyan legyünk jobbak a konfliktuskezelésben?Konfliktuskezelési tréning hatásvizsgálata prepubertás gyerekeknélDEENK Témalista::Pszichológia