Szilágyi, CintiaBélteczki, Vivien Klaudia2022-10-242022-10-242022-10-24https://hdl.handle.net/2437/338021A dermokozmetikai piac egy hatalmas, több dollármilliárd értékű piac, melynek értéke évről-évre folyamatosan növekszik. Ez a növekvő tendencia Magyarországon sincs másképp. Mivel egy olyan vállalatnál dolgozom, amely a külfödi piacon rendelkezik dermokozmetikai portfólióval, így érdekesnek találtam megvizsgáni ezt a kérdést. Kutatásom során a dermokozmetikumokat használó fogyasztók márkahűségét vizsgáltam magyarországi viszonylatban, illetve, hogy milyen mértékben nyitottak az új, hazánkban még nem ismert márkák felé. Ennek kapcsán érdekesnek találtam azt a kérdést megvizsgálni, hogy egy termék kiválasztásakor kik azok, akik referenciaszemélyként befolyásolhatják a vásárlókat a döntéseikben. Mindez a későbbiekben egy esetleges új dermokozmetikai márka bevezetésénél hasznos információ lehet a vállalat számára.68hudermokozmetikummárkahűségreferenciaszemélyAz Aflofarm Farmacja Polska Sp. z o. o. dermokozmetikumainak piaci bevezetése és jövője MagyarországonAflofarm Farmacja Polska Sp. z o. o. introduction and future of dermocosmetics in HungaryDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing