Pálfi, SándorBétéri, Szilárd2017-04-102017-04-102017-04http://hdl.handle.net/2437/236604Napjainkban az oktatásban folyamatos változások történnek, az iskolák nagy része e mellett a tanulók megszerzéséért, megtartásáért küzd. Ez még jellemzőbb a kis létszámú, vidéki intézményekre. Egy faluban az iskola fennmaradása egyben a faluközösség megmaradását is jelenti. Ezért fontosnak tartom, hogy egy ilyen jellegű intézmény vezetőjeként vizsgáljam a marketing és kommunikáció lehetőségeit. Dolgozatomban ezt a témát fejtettem ki és próbáltam megoldást keresni az iskola fennmaradásának elősegítésére. Mindezt egy sajátos arculat, valamint az intézmény egyéni jellemzőinek megteremtésével igyekszem elősegíteni. A dolgozatomból is látható, hogy az iskola alkalmazza korunk modern kommunikációs eszközeit és nyitott az új lehetőségek iránt. Végkövetkeztetésként megállapítható, hogy egy vidéki kis iskola is képes megfelelő színvonalú oktatást nyújtani a diákok számára.45hukommunikációmarketingoktatásiskolaIntézményi kommunikáció és marketingDEENK Témalista::Neveléstudomány