Köpösdi, Zsuzsa2020-01-14Gerundium, Évf. 10 szám 3-4 (2019): MMXIX vol. X.nos.3-4 ,2061-5132https://hdl.handle.net/2437/279256The book provides an in-depth analysis of the main trends and methodologies by which the 21st century higher education should be reorganized, and of the practices, approaches and methods which should be radically rethought. The authors give a detailed description of the changes and trends that require the application of a radically new approach to higher education.    A kötet alapos elemzést ad arról – a téma részletes történeti és filozófiai hátterét is jól megvilágítva –, hogy a 21. század felsőoktatásának milyen fő irányvonalak, elvek és módszertan mentén kellene újjászerveződnie, hogy mely gyakorlatokat, szemléletet és módszereket kellene radikálisan újragondolni, illetve, hogy a szerzők meggyőződése szerint melyek azok a változások, amelyek nem csak alátámasztják, de már meg is követelik a radikálisan új szemléletmód alkalmazását a felsőoktatásban.application/pdfhigher education challenges of the 21st. centuryegyetemtörténet21.századi felsőoktatásThe University in the 21st century: Teaching the New Enlightenment at the Dawn of the Digital Age. Ed. Marvin LazersonfolyóiratcikkOpen AccessGerundiumhttps://doi.org/10.29116/gerundium/2019/3-4/17Gerundium3-4102061-7097