Páskuné Kiss, JuditKis, Enikő Kinga2016-04-252016-04-252016-04-22http://hdl.handle.net/2437/225470A dolgozat megfogalmazza az önálló és az önirányított tanulás definícióját. Vizsgálja a tanulási nehézségek hátterében rejlő okokat és a tanulási motivációt. A mellékletben megtalálható egy tanulásmódszertani fejlesztő program. A programot egy ötödéves hallgató valósította meg tizenegyedikes középiskolai tanulókkal. A dolgozat második része a program szupervizióját tartalmazza.67hualulteljesítésönálló tanulástanulási motivációtanulási problémáktanulási stratégiákszupervizióA tanulási stratégiák fejlesztése és a fejlesztési program megvalósításának szupervíziója egy tanárjelölt szakmai gyakorlatábanDeveloping Learning Strategies and Supervision of Implementing the Program in the Training of a Fifth-year StudentDEENK Témalista::Neveléstudomány