Danyi-Boll, AnikóCzifra, László2020-05-082020-05-082018http://hdl.handle.net/2437/286262A dolgozat bemutatja a kereskedelemszervezés és üzletnyitás folyamatát egy amerikai ruházati kiskereskedelmi lánc magyarországi terjeszkedési elképzelésein keresztül. Nemzetközi terjeszkedési politika a vállalatok életében, és a globális piacok megszerzésére és fenntartására irányuló törekvések. A piacra lépés feltétele Magyarországon. A hazai piacban rejlő potenciál összehasonlítása más nemzetközi piaci lehetőségekkel. Marketingkutatás, vállalati stratégia és helyzetelemzés. A tényleges üzletnyitás szervezési és tervezési feladatai.84hustratégiai tervezésszervezés-értékesítésüzletnyitásÜzletnyitási terv MagyarországonA stratégiai tervezés és az üzletnyitás nehézségeiDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány