Mező, KatalinTóth-Nagy, Ildikó2021-03-122021-03-122021-03-12http://hdl.handle.net/2437/304079A dolgozatban a szociális kompetenciákat és az élménypedagógiai módszereket mutattuk be. Kutatásunkban a szociális kompetencia fejlesztési lehetőségeivel foglalkoztunk az élménypedagógia módszereivel.Vizsgáltuk, hogy a pedagógusok ismerik-e a szociális kompetenciákat. Arra is kerestük a választ, hogy a pedagógusok hallottak-e már az élménypedagógia módszereiről. A gyógypedagógusok alkalmazzák-e ezeket az eljárásokat tanítási óráikon. Véleményük szerint alkalmas-e a tanlásban akadályozott gyerekek szociális kompetenciájának fejlesztésére.Eddigi pályafutásuk alatt használták-e már az élménypedagógia módszereit a tanulásban akadályozott gyerekek szociális kompetenciájának fejlesztésére.42huszociális kompetenciaélménypedagógiatanulásban akadályozottA szociális kompetenciák fejlesztési lehetőségei az élménypedagógia módszereivel a tanulásban akadályozott felső tagozatos tanulók körébenDEENK Témalista::Neveléstudomány