Virágos, MártaJanics, Eszter2017-11-202017-11-202017-11-20http://hdl.handle.net/2437/245682Dolgozatomban úgy gondolom sikerült egy átfogó képet adnom a betegséggel kapcsolatos fontos tudnivalókról, illetve bemutatnom egy speciális vásárlói réteg - a lisztérzékenyek – vásárlással kapcsolatos lehetőségeit marketing szempontú megközelítéssel. Az alapötletet a betegség adta, amelyben magam is érintett vagyok és együtt élek vele születésem óta. Így a diéta az életem részét képezi. Magyarországon fejlődés tapasztalható, a diétásokat egyre több helyen éri pozitív benyomás, hiszen számtalan vendéglátóipari egység igyekszik kielégíteni ezen speciális szegmens igényeit. A közeljövőben elképzelhető, hogy az árak mérséklődni fognak, illetve a betegek mindennapjainak megkönnyítése érdekében az állam segítséget nyújt kiadásaik egy részének fedezésére.61hulisztérzékenység, marketing, marketingmixA lisztérzékenység marketing szempontú megközelítéseDEENK Témalista::Informatika