Chrappán, MagdolnaSzilágyi, Teréz2014-05-262014-05-2620142014-05-26http://hdl.handle.net/2437/193290Jelen szakdolgozatomban a köznevelési intézményekben tanító munkaközösség- vezetők feladatait kívánom bemutatni a hatályos törvényi szabályozás keretein belül. A feladatok meghatározásának, a jogosultságoknak, a hatásköröknek a bemutatása mellett a munkaközösség- vezetők felelősségének kiterjesztését és kapcsolati rendszerét is megjelenítem. A hatékony munkavégzés megszervezése érdekében a munkaközösség- vezető kollégáimat megkeresve intézményemben kérdőíves felmérést és időmérleg naplót készítettem. A pedagógus kollégáim által készített időmérleg eredményeit hasonlítom össze a sajátommal, hogy kiderüljön, hol nem vagyok kellően hatékony a már több éve, évtizede dolgozó munkaközösség- vezető társaimhoz képest. Melyek azok a területek, amelyekben még fejlődnöm kell. Van- e olyan területe a munkámnak, amiben nem számít, hogy hány éve végzem a munkaközösség- vezetést, ugyanolyan eredményeket érek el, mint kollégáim?45 oldalhuköznevelésmunkaközösség- vezetővezetői szerepekidőmérlegMunkaközösség- vezetők feladatrendszere és a vezetői munka időterheléseDEENK Témalista::Neveléstudomány