Gál, TímeaMendler, Kitti2013-04-162013-04-162013-04-162013-04-16http://hdl.handle.net/2437/164842Diplomamunkámban a női fogyasztók márkahűségére vonatkozó kérdőíves megkérdezések összehasonlító elemzését végeztem el a tusfürdők, habfürdők iránt. A dolgozat keretében nagy hangsúlyt fektettem arra, hogy egy részletes és átfogó képet kapjak a női fogyasztók márkahűségéről, illetve a márkahűségük kialakulását leginkább befolyásoló tényezőkről. Nem utolsó sorban pedig célom volt az is, hogy az összehasonlító elemzés által bemutassam a 2011-es és a 2013-as kérdőíves megkérdezéseim között fennálló esetleges hasonlóságokat és különbségeket.79humárkahűségkérdőíves megkérdezésA női fogyasztók márkahűségére vonatkozó kérdőíves megkérdezések összehasonlító elemzéseComparative analysis of the female consumers' brand loyalty based on questionnaire surveysDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing