Molnár, BalázsMuzer-Füz, Anett2018-03-062018-03-062018http://hdl.handle.net/2437/248458Kutatásom során válaszokat kerestem arra, hogy milyen negatív és pozitív hatásokat váltanak ki a rajzfilmek a gyermekekből és ezek milyen hatással vannak a fejlődésükre és későbbi életükre. Kíváncsi voltam átlagosan mennyi időt töltenek a gyermekek a képernyő előtt és a szülők mennyire vannak jelen ilyenkor. Célom, hogy bemutassam a rajzfilmek szerepét a mai generáció életében és bebizonyítsam, hogy a negatívnak gondolt hatások, nem minden esetben hatnak kedvezőtlenül, illetve nem kizárólagosan a televízióban kell keresnünk a hibát. Ezen kívül a pozitívnak vélt hatások, sem feltétlenül viszik jó irányba a gyermek személyiségfejlődését. Szeretném azt is bebizonyítani, hogy napjainkban az olvasott meséket háttérbe szorítják a rajzfilmek.48hurajzfilmmédiaszemélyiségA rajzfilmek hatásai az óvodáskorú gyermekek személyiségéreDEENK Témalista::Neveléstudomány