Pálfi, SándorHorváth-Nyitrai, Hedvig2022-04-082022-04-082022-04-08http://hdl.handle.net/2437/330233A szakdolgozat felvázolja a sajátos nevelési igényű gyermeket nevelő családokra jellemző életvezetési problémákat. Bemutatja D. Winnicott játékelméletén keresztül azt a gondolkodási keretet, melyből könnyebben megérthetjük a gyermek és szülője kapcsolatának dinamikáját, a potenciális tér esetleges zavarait. Képet ad az értelmi fogyatékossággal élő gyermekek játéktevékenységéről és játék általi fejlesztésükről. A szakdolgozat olyan szakirodalmi forrásokat tekint át, amelyek feltárják az iskola és a szülő kapcsolatának ismérveit, rávilágít esetleges problémáira.37hujátékszabadidősajátos nevelési igényértelmi fogyatékosságcsaládA játék jelentősége a sajátos nevelési igényű gyermeket nevelő családok életébenDEENK Témalista::Neveléstudomány