Héjja-Nagy, KatalinHammer, István2024-05-302024-05-302024-04-11https://hdl.handle.net/2437/370668Munkámban a kötődés (kapcsolat) központú nevelés elméletét pedagógiai szempontból közelítem meg. Bemutatom a látókörömbe került pedagógiai rendszereket, amelyek már alkalmazták a szemlélet gyakorlati elemeit. Szeretném érinteni azt is, hogy a kapcsolat központú pedagógiai módszerek miben, illetve hogyan változtathatnák meg a pedagógusok munkáját. Törekszem arra, hogy a módszer alkalmazásával elért légkör pozitív nevelési, és oktatási, fiziológiás, illetve neuropszichológiai aspektusait is bemutassam. Végül szeretnék olyan gyakorlati módszereket leírni, amely a megmutatná a kapcsolat központú pedagógia alkalmazhatóságát.37hukötődésorientációpedagógiagyakorlati módszerekelsődleges kötődéskortárs kötődésElmélet és gyakorlat pedagógusoknak kapcsolat központú szemlélet kialakításáhozPszichológiaHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.