Mező, KatalinKenézné Ádám, Zsuzsanna2021-04-192021-04-192021-04-18http://hdl.handle.net/2437/306127A szakdolgozat felépítésében először a diakónia-gondozástan program élménypedagógiában betöltött helyét, majd a diakóniai attitűd meghatározó szerepét keresi a szerző az elmúlt évek távlatában, a program felépítésében és a tapasztalatokban. Az elméleti, neurológiai, fiziológiai háttér pedig megalapozza a tanári/ facilitátori és tanulói gyakorlati tapasztalatok, vélemények hatását a program egészére. A szerző a szakvizsga dolgozatban keresi a választ kongruens személyként végezte/ végezték-e kollégáival eddigi szolgálatukat a diakónia-gondozástan élménypedagógiai programban? Milyen távlati célok állhatnak még előttük?59huélménypedagógiadiakónia-gondozástan programDiakónia-gondozástan élménypedagógiai program 1992-2020"Kis hópelyhek az örömök"DEENK Témalista::Neveléstudomány