2008-12-032008-12-039630048663http://hdl.handle.net/2437/39277A mai világban tudtunkkal, vagy tudtunk nélkül rendszeresen megpróbálnak megtéveszteni, átverni és baleknak nézni minket. A reklámok, hirdetések, akciók mind-mind pénztárcánk könnyítését célozzák meg, különféle pszichológiai alapokra támaszkodó trükkös módszerekkel. Ezek egy részét hamar átlátjuk, de sok olyan is akad köztük, amely esetében csak utólag derül ki, hogy megint áldozatok lettünk. Bár e kiadvány a kereskedők ötletkönyve is lehetne, mégis könnyed hangvételű történetek példáin keresztül egy képzeletbeli szerencsétlen ember eseteit mutatja be, akiben néha bizony magunkra is ismerhetünk. E könnyed, humoros stílusban írt könyvben ugyanúgy megtalálhatjuk az életben egyre gyakrabban előforduló vevőátverési módszereket, mint az azok ellen való védekezési lehetőségeket, valamint a pénztárcánkra veszélyes helyzetek elkerülésének módjait. Ha tehát elolvassuk ezt a könyvet, kicsivel dörzsöltebbek leszünk, és talán a jövőben kevesebbszer lehetünk áldozatok. Minderre garanciát a jogász által irt kiegészítések, valamint a szerző neves marketingszakember volta ad. A könyv mottója akár az alábbi vicc is lehetne: Grün, a zöldséges odaszól legjobb segédjének, hogy értékelje le az almát. A fiú kimegy, majd a táblán a 100 forint fölé odaír egy áthúzott 150 Ft.-os árat.9630048663http://webpac.lib.unideb.hu:8082/WebPac/CorvinaWeb?action=cclfind&resultview=long&ccltext=idno+457111457111