Bene, ÁgnesStumpf-Tamás, Ivett2021-11-122021-11-122021-11-11http://hdl.handle.net/2437/324505Szakdolgozatomban az időskorúak fogyasztási szokásait vizsgálom, különös tekintettel az internethasználatra, a vásárlási szokásaikra, beleértve az online vásárlást, továbbá az IKT eszközök használatát. A szakirodalmi áttekintés rész fejezeteiben igyekszem definiálni a törvényi háttér alapján, hogy ki is a fogyasztó, illetve ki számít idősnek, továbbá mely életkori sajátosságok jellemzőek az idős fogyasztókra. Bemutatom a fogyasztói magatartás definícióját és jellemzőit, illetve a fogyasztók csoportosítását, majd Engel ötlépcsős vásárlási modelljét, amely szintén szorosan kapcsolódik a fogyasztói szokásokhoz.55huidősfogyasztói társadalomCOVIDonline vásárlásIKT eszközök használataIdősek a fogyasztói társadalombanDEENK Témalista::Társadalomtudományok