Kondé Zoltánné Inántsy-Pap, JuditDobosné Bús, Ágnes2013-05-032013-05-032013-04-022013-05-03http://hdl.handle.net/2437/166792Dolgozatomban 8-10 éves gyermekek kinetikus iskolarajzának tartalomspecifikus és interakció-elemzését végeztem el, összehasonlítva a saját magukról készített rajzukkal. Megvizsgáltam, hogy a Mérei által kidolgozott szociometriai felmérés alapján, a kölcsönös kapcsolatok száma és a népszerűség mértéke mennyire jelenik meg rajzaikban. Az iskolarajzok és saját alakról készített rajzok között erős kapcsolatot fedeztem fel, illetve megfigyelhettem, hogy a több kölcsönös kapcsolattal rendelkező diákok pozitívabb rajzokat készítettek magukról, baráti kapcsolataikról, mint a peremterületre került diákok.47hurajzelemzésiskolarajzgyermekrajztársas interakcióA rajz, mint a gyermeki önkifejezés eszköze Társakkal való kapcsolat a kinetikus iskolarajzbanPárkapcsolati elégedettség az énideál és énkép tükrébenCsoport hatása az előítéletekreAz intelligencia és kreativitás kapcsolataDEENK Témalista::PszichológiaDEENK Témalista::Neveléstudományno_restriction