Nábrádi, Zsófia IldikóCsonka, Szabina2021-05-072021-05-072021-05-06http://hdl.handle.net/2437/308943Dolgozatomban bemutatom a gyakorlati helyem által alkalmazott marketingstratégiát. A dolgozat elején röviden bemutatom a gyakorlati helyet, a tevékenységeiket és a történetüket. A dolgozat következő részében egy másik cég által végzett felmérést dolgozok fel és mutatok be. Az ezt követő részben alapvető marketinges fogalmakat fejtek ki, ezután ismertetem a cég által forgalmazott termékcsaládokat. Bemutatásra kerülnek a fő témához kapcsolódóan a marketingstratégiák. A meglévő stratégia mellett saját javaslataimat közlöm kifejtve.21hugyorsfagyasztott élelmiszermarketingmarketingstratégiaélelmiszeriparA Marnevall Zrt. marketingstratégiája 2017-től napjainkigDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing