Oláh, SzabolcsTóth, Orsolya2025-06-302025-06-302025https://hdl.handle.net/2437/395003A dolgozatomban a görögkatolikus egyház közösségi médiában való jelenlétét és annak kommunikációs szerepét vizsgáltam, különös tekintettel arra, hogyan szólíthatók meg ezeken a platformokon keresztül a fiatal felnőttek. A kutatásom alapját saját élményeim, interjúk, valamint a témában írt korábbi szakdolgozatok és közösségimédia-tartalmak elemzése adta. Bemutatom az egyház legfontosabb eseményeit, mint például az Ifjúsági Gyalogos Zarándoklat vagy a Szent Damján Tábor, amelyek kommunikációs szempontból is kulcsfontosságúak. Vizsgáltam a legaktívabb görögkatolikus közösségi oldalakat, valamint a tartalom típusait és azok elérését. Arra a következtetésre jutottam, hogy az online jelenlét nem helyettesítheti az egyházi liturgiát, de fontos kapcsolódási pont lehet az érdeklődők és a hívők számára. Megfelelő stratégiai és vizuális tartalommal, következetes kommunikációval az egyház képes lehet megszólítani és aktivizálni a fiatalokat is.41huegyházi kommunikáció, közösségi média használata, fiatal felnőttek megszólítása, vallási identitásépítés, social media trendekA görögkatolikus egyház kommunikációja a közösségi médiábanThe Communication of the Greek Catholic Church on Social MediaTársadalomtudományokHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.