Soós, MihályNagy, Zsanna Laura2023-12-182023-12-182023-10-20https://hdl.handle.net/2437/363729Szakdolgozatom kutatási célja az volt, hogy felmérjem a fogyasztói magatartást Baba márka termékeinek esetében. Témaválasztásom azért erre esett, mert mindig meglepődve látom, hogy a megannyi kedvelt márka mellett előszeretettel vásárolják ezt a hazai fogyasztók. Dolgozatomban nem csak a közkedvelt tusfürdőkkel, hanem minden termékével foglalkoztam. A megvalósítás sikerességének érdekében először egy általános és átfogó kutatást végeztem a kozmetikumokkal kapcsolatban a fogyasztók körében. Felmértem a fogyasztók által támasztott elvárásokat. Ezt követően, pedig tovább vizsgáltam ezeket, de már kimondottan a Baba márka termékeikre.57huFogyasztói magatartásKozmetikumokFogyasztói magatartás vizsgálat a Baba márka termékeit illetőenSurvey of consumer behaviour regarding Baba brand productsDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::MarketingHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.