Mező, KatalinGyebrovszkyné Szegedi, Edit2017-03-302017-03-302017-03-29http://hdl.handle.net/2437/236211A szakdolgozat két fő részből épül fel. Az első részben a kutatás elméleti hátterének bemutatására kerül sor. Bemutatásra kerülnek általánosságban a beilleszkedési, tanulási és magatartási nehézséggel élő gyerekek. Az általános megállapításokat a beilleszkedési nehézség részletesebb kifejtése követi. A tanulásról alkotott pszichológiai és pedagógiai megállapítások fontos alapkövei a tanulási nehézséget leíró témakörnek. A dolgozat a továbbiakban, a magatartási nehézség részletezésével folytatódik. A tehetségdefiníciók és különböző tehetségmodellek kifejtését követően, az intelligencia és a beilleszkedési, tanulási és magatartási nehézség kapcsolatának bemutatását követhetjük végig. A dolgozat az alulteljesítő tanulókra vonatkozó megállapításokkal is foglalkozik.45hutanulási nehézségképességkreativitásmotivációBeilleszkedési, tanulási és magatartási nehézséggel élő tehetségekDEENK Témalista::Neveléstudomány