2008-12-202008-12-20963368949Xhttp://hdl.handle.net/2437/72846Nem kell zseninek lennünk, hogy rájöjjünk: az internetet többé nem hagyhatjuk figyelmen kívül. Az internetes kereskedelem úgy virágzik, mint még soha. Vállalatunk versenyképessé tételéhez elengedhetetlen egy online stratégia. Hogyan lássunk neki a stratégia kidolgozásának? Matt Haig mindent megmutat, amire szükségünk van a siker biztosítása érdekében. A könyvből megtudhatjuk: miként kell e-auditot készíteni; miként lehet hatalmas szállítói láncot felépíteni; miként tudunk a világ minden tájáról ügyfeleket vonzani; miként teremthetünk online márkát; miként egyesíthetjük online és offline tevékenységünket; miként használhatjuk hatékonyan a vírusos marketinget; miként kommunikáljunk ügyfeleinkkel. Mindenekfelett pedig megtudhatjuk, hogyan tehetjük az internetet az egyik legfontosabb marketingeszközünkké. Mindenekfelett pedig megtudhatjuk, hogyan tehetjük az internetet az egyik legfontosabb marketingeszközünkké.963368949Xhttp://webpac.lib.unideb.hu:8082/WebPac/CorvinaWeb?action=cclfind&resultview=long&ccltext=idno+bibFSZ1175984bibFSZ1175984