Szakály, ZoltánGál, Andrea2019-05-102019-05-102019-05-06http://hdl.handle.net/2437/267288Jelen dolgozat a Baba-Ker Kft. bemutatását, valamint marketingkommunikáció alapfogalmainak ismertetését, illetve a cég által alkalmazott vonal alatti és vonal feletti marketingkommunikációs eszközök jellemzését tartalmazza. Az olvasó rövid betekintést nyerhet egy közepes méretű vállalkozás marketinges tevékenységeibe, továbbá javaslatokat, ötleteket találhat későbbi alkalmazásra. Mindezek mellett olvasni lehet különböző online reklámkampányok alkalmazásáról és az esztétikus, többfunkciós honlap meglétének fontosságáról is. Végezetül pedig a vállalkozás kulturális, valamint társadalmi tevékenységeiről lehet röviden olvasni.41hukereskedelemmarketingmarketingkommunikációmarketingkommunikációs eszközökBaba-Ker Kft.ATLBTLMarketingkommunikáció a BabavilágbanDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány