Hevessy, GáborMagyar, Lúcia2014-04-292014-04-2920142014-04-29http://hdl.handle.net/2437/190685Dolgozatomban bemutatom az etikett és protokoll fogalmát, és a hozzájuk kapcsolódó fogalmakat. Ismertetem a vendégekkel történő kommunikációs helyzeteket, fázisokat. Az ilyenkor fellépő általános jellegű feladatokat. Továbbá bemutatom a szállodán belül elvárt teendőket, feladatokat az etikett és protokoll szabályai szerint. Valamint azt elemzem, hogy mennyire fontos a vendégek számára, hogy egy szálloda betartja-e a tőle elvárt etikett és protokoll elvárásokat. Megvizsgálom, hogy mennyire meghatározó szempont a vendégek számára a dolgozók megjelenése, ápoltsága, kommunikációs készsége, illetve, hogy milyen tényezők alapján választják ki az adott szállodát.61huetikettprotokollkommunikációs helyzeteketikett és protokoll a szállodábanetikett és protokoll elvárásokA szállodákban előforduló kommunikációs helyzetek, etikett és protokoll elvárások vizsgálataDEENK Témalista::Társadalomtudományok