Pataky, NóraVégh, Fruzsina Angelika2020-05-202020-05-202020-04-27http://hdl.handle.net/2437/287971A kutatásom főcélja az, hogy megtaláljam a választ arra, hogy milyen nehézségekkel küzdenek valójában ezek a tanulók. A gyerekek, miként ítélik meg a saját viselkedésüket a közösségben, és milyen vonásokkal jellemzik magukat. A viselkedésükre mennyire van befolyással, a szüleikkel való kapcsolatuk. A tanáraik, pedig mennyire észlelik a magatartásuk mögötti vélt vagy valós lelki problémákat.47humagatartásproblémapedagógus megítélésönjellenzésrideg érzéketlen vonásokMagatartásproblémákkal küzdő gyerekek nehézségei: önjellemzés, korai kapcsolatok és a pedagógusok megítéléseProblémával való megküzdés, az ismerősségi heurisztikák alapjánTársas serkentés és gátlás hatása az úszósportolókraFennmarad az étel-neofóbia felnőttkorra?DEENK Témalista::PszichológiaDEENK Témalista::Pszichológia::MagatartástudományDEENK Témalista::Pszichológia::Pedagógiai pszichológia