Farkas, Noémi DóraKrányák, Ádám2020-05-112020-05-112020-05-07http://hdl.handle.net/2437/286582A záródolgozatomban a hat hetes gyakorlati helyem, a Forrás Büfé és Pizzéria marketingkommunikációs tevékenységét mutatom be. Kezdésként a vállalkozást, rövid történetét és tevékenységét. Ezt követően ismertetem a vállalkozás elemzését a mikro- és makrokörnyezet alapján. A mikrokörnyezetet a SWOT-analízissel elemeztem, mely alapján részletesen bemutatom a vállalkozás gyengeségeit, erősségeit, lehetőségei, valamint veszélyeit. A külső környezetet pedig a PEST-analízissel illusztrálom. Továbbá kifejtem a marketingkommunikációs mix formáit, eszközeit, a reklámozást, az értékesítés ösztönzést, a PR-t, a személyes eladást, a direkt marketinget, rávetítve a Forrás Büfé és Pizzéria marketinges tevékenységére.22humarketingmarketingkommunikációA Forrás Büfé és Pizzéria marketingkommunikációjaDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing