Kontor, EnikőKiss, Anna Eszter2021-10-192021-10-192021http://hdl.handle.net/2437/323003Dolgozatom a fogyasztói magatartást vizsgálja a környezettudatosság tükrében. Az általános fogalmak ismertetése után a The Body Shop vállalatot mutatom be a dolgozatban. Egy online kérdőív segítségével végeztem el a kutatást, amelynek válaszait elemeztem, hipotéziseket fogalmaztam meg, majd elfogadtam vagy elvetettem őket. Dolgozatom egy nagyon fontos és aktuális témával, a környezettudatossággal foglalkozik a kozmetikai piacon, a natúrkozmetikumokon, illetve a The Body Shop márkán keresztül.50hukörnyezettudatosságThe Body Shopnatúrkozmetikumkozmetikumfogyasztói magatartásA környezettudatosság szerepének bemutatása a natúrkozmezikumok piacán a The Body Shop márkán keresztülPresenting the role of environmental awareness in the natural cosmetics market through The Body Shop brandDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány