Kontor, EnikőTörök, Gergő2012-10-292012-10-2920122012-10-29http://hdl.handle.net/2437/145740A dolgozatomban bemutatni szándékozom az asszociáció szerepét és megnyilvánulásait a marketingkutatás folyamatában, majd összefoglaló képet kívánok adni a kvalitatív piackutatás leggyakrabban alkalmazott technikáiról és ismeretükben bemutatni egy, általam és hallgatótársaim által létrehozott eljárást, az úgynevezett Redukált Asszociációs Tesztet. Mivel a kognitív folyamatok feltárása a marketingben jelentős szerepet játszik, ezért az asszociáció témáját körüljárva és megértve, a röviden csak RAT-nak nevezett asszociációs teszt működését mutatom be.52huasszociációprojektív technikaAz asszociáció és az asszociációs tesztek jelentősége és mérése a marketing illetve marketingkutatás folyamatábanDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing