Kóródi , MártaFincziczki, Zsófia2025-06-192025-06-192025-05-07https://hdl.handle.net/2437/393482Záródolgozatomban a vendégelégedettség szerepét vizsgáltam a debreceni Aquaticum szállodában szerzett tapasztalataim alapján. Munkámban bemutattam a város sajátos adottságait a turizmus szemszögéből. Bemutatásra kerültek a vendégciklus egyes szakaszai, valamint az, hogy hogyan reagálnak a különböző részlegek az esetleges problémákra. A Front Office munkáját is kiemeltem, mivel a vendégek elsődleges kapcsolattartási pontjaként fontos szerepet tölt be a pozitív vendégelégedettség érdekében. Vizsgáltam a felmerülő panaszokat és a problémakezelés hatékonyságát. A dolgozatomban részletesen kifejtettem a vendégek visszajelzéseinek jelentőségét a fejlesztések szempontjából.26huvendégelégedettségszállásadásmenedzsmentVendégelégedettség a debreceni Aquaticum szállodábanGuest Satisfaction at the Aquaticum Hotel in DebrecenKözgazdaságtudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.