Szakály, ZoltánTarnóczi, Loretta Márta2019-10-282019-10-282019http://hdl.handle.net/2437/275226A záródolgozatomban a Frektan Kft. alapvető működését mutatom be, majd a dolgozatom főbb témáját, az online marketing tevékenységeket részletezem, azaz, hogy egyes tevékenységek, hogyan működnek, milyen egyéb altípusaik vannak. Valamint szót ejtek arról is, hogy az online hirdetéseknek milyen előnyei és hátrányai vannak a hagyományos marketinggel szemben. A további részben bemutatok egy stratégiai modellt is, melynek segítségével könnyedén be lehet a célcsoportunkat szegmentálni, és ennek tudatában, még könnyebbé válik az, hogy az egyes fogyasztókat, milyen eszközökkel kell és érdemes megcélozni, annak érdekében, hogy megvalósítsuk a kitűzött terveinket, azaz a csoport tagjai vásárlóinkká váljanak.27huonline marketingonline marketing tevékenységekFrektan Kft.Online marketing tevékenységek és a Frektan Kft.DEENK Témalista::Közgazdaságtudomány