Mónos, KatalinSzabóné Nagy, Ildikó2013-04-192013-04-192013-04-192013-04-19http://hdl.handle.net/2437/165135A szakdolgozatomban az intézményünkben magas számban tanuló hátrányos, illetve halmozottan hátrányos helyzetű diákok angol nyelvi órákon (és azokon kívül) történő motiválásának egyik lehetséges eszközét, a popszámokat, és azok hatását vizsgálom a nyelvtanulás eredményességére. A dolgozat az elméleti háttér rövid bemutatását követően öt dal köré épített részletes feladatsort mutat be, amelyeket kísérleti jelleggel a saját csoportjaimban kipróbáltam. A dolgozat következő részében, a ‘Reflections on the classroom experiments’ címszó alatt az egyes órák tapasztalatait, a dalok konkrét hatását, eredményességét – vagy esetleg az elvárt hatás elmaradásának lehetséges okait – részletezem. Végezetül a dalok köré épített órák tapasztalataiból következtetéseket vonok le a hátrányos helyzetű tanulók nyelvtanulásának popszámok által való támogatására vonatkozóan.61enpop songsmotivating students from disadvantaged backgroundclassroom experimentsUsing Songs In The English ClassroomDalok a nyelvtanulás - nyelvtanítás szolgálatábanDEENK Témalista::NyelvtudományDEENK Témalista::Neveléstudományno_restriction