Fenyves, Noémi DóraSzatmári, Péter2025-06-202025-06-202025-05-03https://hdl.handle.net/2437/393900Dolgozatom fő célja, hogy átfogó képet adjak az elektromos autók marketing stratégiáiról, azonosítsam a főbb trendeket és sikertényezőket, valamint összehasonlítsam a különböző gyártók megközelítéseit. 1. Milyen sajátos marketing kihívásokkal szembesülnek az elektromos autók gyártói, és milyen stratégiákat alkalmaznak ezek leküzdésére? 2. Hogyan kommunikálják az elektromos autók értékajánlatát a különböző célcsoportok felé? 3. Milyen különbségek és hasonlóságok figyelhetők meg a Tesla és a hagyományos autógyártók marketing stratégiái között? 4. Hogyan változott az elektromos autók marketingje az elmúlt években, és milyen jövőbeli trendek várhatók?41huElektromos autózásAz elektromos autók (EV-k) marketing stratégiáiMarketing strategies for electric carsKözgazdaságtudomány::MarketingHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.